L'Associació Cultural eccleptic ha anunciat tota la programació de l'esdeveniment que organitza a Vinaròs i que enguany complirà la seua segona edició comptant amb un ampli elenc d'artistes.
Tot començarà amb la inauguració de l'exposició de DIEGO LATORRE que es podrà visitar de manera gratuïta del 2 de maig al 7 de juny en la Fundació Caixa Vinaròs. L'endemà se celebrarà una festa de presentació amb l'incombustible FONKI CHEFF com a mestre de cerimònies, el 3 de maig en el Quixot. Ja per al dijous 8 de maig, eccleptic es trasllada al Pub Oscar’s amb un acústic de SANSPOK.
A partir del dia 9 i fins a l'11 de maig, eccleptic prendrà la Plaça de Bous de Vinaròs on a més de la música hi haurà dos tallers per a xiquets i un teatre infantil a càrrec de la companyia POIKA TEATRAL.
Respecte a la música, cal destacar que el divendres actuarà el reconegut grup LA FÚMIGA, al costat de la vinarossenca ESTHER i PAL DOMAT. El final de festa serà a càrrec d'una Dj que ha tancat les sessions dels millors festivals d'Espanya, LLEI DJ. A més, també actuaran ANIMALÍSTIC o els Dj’s NATXO (LA LOLA) i MICHEL SENAR entre altres.
El dissabte al matí ANTONIO LUQUE (SR CHINARRO) presentarà un dels seus llibres en el Pub La Lola, al costat de la Plaça de Bous. Serà el tret d'eixida del dia més llarg de la II edició de eccleptic. Posteriorment, en la Plaça de Bous, hi haurà actuacions tan importants com les de LA BEN VOLGUDA, SR CHINARRO, PLATZ, ELS INVADERS, BACK TO THE*HILLS o HELEN HELEN, a més de Dj’s de gran renom com MISS_TRA al costat de SUPERBUL.
Serà una jornada en la qual els artistes de la zona també tindran el seu espai: EL MEU COSTAT REBEL SOLEJAT o els Dj’s locals F.R.E.D.I, ALEX IBARRA o SONKIL punxaran en el dia amb més actuacions musicals de eccleptic 2025. El diumenge al matí començarà amb un teatre infantil al costat d'un taller per a seguir amb el concert de GAZELLA, amb el qual conclourà eccleptic 2025.
Des de eccleptic recorden que ja estan a la venda els abonaments i que es poden adquirir entrant en el seu web, www.eccleptic.es. De fet, ja s'han esgotat dos contingents d'entrades promocionals,19€ i 22€, i actualment els abonaments es poden comprar per 25€.
Els abonaments donen la possibilitat d'assistir a totes les actuacions musicals del 9,10 i 11 de maig en la Plaça de Bous. Per als menors de 16 anys l'abonament és reduït i només costa 5€ , i dona la possibilitat de gaudir del teatre infantil i de realitzar els dos tallers sense cap cost addicional. Per a qui només vulga assistir a una de les jornades, hi ha entrades de dia per al divendres, a 16€, i per al dissabte a 18€ que també estan a la venda en www.eccleptic.es des del dimecres 12 de març. El diumenge es podrà accedir a la Plaça de Bous amb alguna de les entrades o l'abonament d'esta edició de eccleptic.
Amb l'entrada l'organització donarà una POLSERA amb la qual els assistents es podran beneficiar de descomptes en alguns comerços i restauració de Vinaròs, com ja va ocórrer en la primera edició. En breu anunciaran estos descomptes en les seues xarxes socials i en la pàgina web. Dins del recinte de la Plaça de Bous, també hi haurà una exposició amb opció a compra a càrrec de l'artista de Sant Sebastià SR BERMÚDEZ, i la venda de vinils amb el gran JOSE MERCADILLO.
L'organització continuarà informant de totes les novetats respecte a eccleptic per Instagram i Facebook a més de per la seua pàgina web.