Skip to main content
Vinaròs es promociona turísticament amb la visita d'influencers a la seua destinació

Vinaròs es promociona turísticament amb la visita d'influencers a la seua destinació

Les destacades influencers “izabelella” i “addictsmile” han participat en experiències turístiques de Saborea España que després han compartit amb els seus milers de seguidors

Vinaròs ha rebut la visita de les influencers Isabel Redondo, “izabelella”, de Luxury Travel i Anna Martin “addictsmile” de Lifestyle Blogger Barcelona. Les dues han participat en experiències turístiques proposades per Saborea España que incloïen la degustació de productes marítims i de proximitat, a més de visites al patrimoni històric i natural que es conserva al municipi.

Cal destacar que les dues influencers acumulen més de 224.000 seguidors a Instagram, que han pogut veure les seues experiències a Vinaròs. Així mateix, “izabelella” ha facilitat al Reel un accés directe per gaudir de totes les fotos i vídeos que ha fet durant la seua estada al municipi.

La primera de les propostes va ser “Del mar a la taula: l’Autèntic sabor mediterrani”. Una ruta amb una visita a la llotja i el Mercat Municipal per veure de primera mà l’excel·lent qualitat dels productes que cada dia capturen els pescadors. D’altra banda, també van gaudir d’una degustació gastronòmica en un restaurant de la localitat, així també com un petit tast de les pastes tradicionals de Vinaròs, amb la visita a un forn. Per últim, les dues influencers també van visitar l’església fortalesa de l’Assumpció i la Casa Membrillera.

La segona de les propostes va ser “Ruta Sabors Mil·lenaris”, en aquest cas amb passejada al voltant de les extraordinàries oliveres mil·lenàries que es conserven a La Jana, amb una degustació d’olis. D’altra banda, també van gaudir d’una visita a l’ermita de la Misericòrdia i a la Casa de la Vila, així com una nova degustació gastronòmica en un restaurant local, compra de productes de quilòmetre 0 als comerços i nou tast de pastes.

El primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat i Interès Turístic, Marc Albella, ha destacat que “comptar amb la presència de les dues influencers, que sumen milers de seguidors a les xarxes socials, suposa una promoció molt important del municipi”. En aquest sentit, comentava que és important adaptar-se als nous mercats i demandes dels visitants potencials, que cada vegada més fan ús de les xarxes socials per decidir quina destinació escollir a l’hora de gaudir de les seues vacances.