Skip to main content
Amar Vinaròs

La campanya Amar Vinaròs Reencuentro es classifica com a finalista per als premis nacionals de comunicació Agripina

L'estudi creatiu Lypsum és el responsable de la campanya turística Amar Vinaròs que l'any passat ja va aconseguir dos guardons

La campanya Amar Vinaròs Reencuentro impulsada pel Departament de Turisme ha sigut escollida com a finalista per a la XI edició dels premis nacionals de Publicitat, Comunicació i Màrqueting Agripina. L'estudi Lypsum ha sigut l'encarregat de produir la campanya, que s'ha dut a terme durant aquest estiu a través de les xarxes socials, amb la publicació de set vídeos on productors locals i comarcals expliquen com elaboren el seu producte i la relació que té amb la mar.

El primer tinent d'alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat i Interés Turístic, Marc Albella, ha destacat que després de l'èxit aconseguit l'any passat a través del vídeo que es va crear amb la campanya Amar Vinaròs, amb més de 5 milions de reproduccions, enguany s'ha apostat de nou per la creativitat de l'estudi Lypsum. Segons comentava en total s'han produït set vídeos d'una gran qualitat visual i escènica, amb un llenguatge proper i familiar amb l'espectador, que li ha valgut a la campanya de Turisme Vinaròs classificar-se per a la final dels premis Agripina, uns dels més importants dintre del sector.

D'altra banda, Albella assenyalava que Amar Vinaròs Reencuentro es va complementar amb una acció innovadora que es va adreçar a quatre influencers de Madrid, País Basc i Catalunya, amb caixes experiencials de productes gastronòmics locals i comarcals perquè les obrissen davant dels seus subscriptors. Una proposta que segons el regidor ha tingut molt bona acceptació i sobretot ha servit per a promocionar Vinaròs d'una forma diferent i original.

Per acabar, Albella felicitava a Lypsum per la classificació com a finalista i desitjava molta sort per endur-se el guardó.