Skip to main content
Amar Vinaros

Turisme engega una nova edició de la campanya promocional Amar Vinaròs

La iniciativa compta amb un caixa experiencial dirigida a influencers perquè a través de les xarxes socials aconseguisquen arribar al públic potencial

La Regidoria de Promoció de la Ciutat i Interés Turístic, encapçalada per Marc Albella, ha presentat aquest matí una nova edició de la campanya promocional Amar Vinaròs. Després de l'èxit aconseguit l'any passat a través del vídeo que es va crear, amb més de 5 milions de reproduccions, enguany s'ha apostat per una nova forma de promoció a través de caixes experiencials amb productes gastronòmics locals i comarcals.

El primer tinent d'alcalde i regidor Albella ha destacat que "es tracta d'una acció innovadora que s'adreçarà quatre influencers de Madrid, País Basc i Catalunya perquè obrin les caixes davant dels seus subscriptors i descriguen l'experiència". Cada lot conté productes de la gastronomia local i comarcal, com olis d'oliveres mil·lenàries, xocalate, vi i conserves, que els influencers degustaran davant dels seus milers de seguidors. Albella assenyalava que "aquesta iniciativa va de la mà de Saborea Vinaròs, l'Exquisit Mediterrani i Castelló Ruta de Sabor, unes experiències gastronòmiques que es realitzen al llarg de l'any que inclouen alguns productes de proximitat de les caixes".

A aquesta experiència s'afegeix un codi QR que enllaçarà directament amb Spotify amb cançons que posaran la banda sonora a la caixa. Així mateix, Albella comentava que també s'han editat vídeos on cadascun dels productors explica com elabora el seu producte i la relació que té amb la mar, tot per crear una experiència única que sorprenga tant als influencers com als seguidors. Aquests vídeos es poden veure a través del web d'Amar Vinaròs https://amarvinaros.com/reencuentro/, on també trobaran tota la informació promocional de la campanya.

Albella afegia que també s'ha convidat als influencers a venir fins a Vinaròs per gaudir de primera mà d'una estada a la ciutat, on alguns ja han confirmat la seua assistència per a continuar promocionant el municipi i la comarca. El regidor ha insistit que "l'objectiu és fer de Vinaròs la porta d'entrada a la comarca i el Mediterrani, a través dels productes gastronòmics que es poden trobar al nostre territori, tot enllaçat amb la mar".

Per acabar, Albella explicava que en el futur aquestes caixes experiencials es posaran a l'abast dels visitants, amb un preu ajustat, perquè les puguen comprar i endur-se un record diferent de Vinaròs.