Vinaròs finalitza l'assistència a FITUR 2021 amb sensacions molt positives per al turisme
Després de diversos dies en què Vinaròs ha estat present en FITUR 2021, avui finalitza l'assistència després d'haver aprofitat amb reunions professionals per a fomentar el turisme a Vinaròs
Avui, dimecres 21 de maig, finalitzen els dies per a professionals del sector del turisme en FITUR. Durant els dies de fira, Vinaròs ha estat present a través de la representació de Marc Albella, primer tinent d'alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Interés Turístic, i Anna Esteve, tècnica auxiliar de Turisme.
Durant l'assistència, s’ha mantingut reunions amb empreses tecnològiques es-pecialitzades en la realitat augmentada, per a estudiar noves possibilitats de di-namització del turisme a Vinaròs.
També s'ha aprofitat per a retrobar-se amb representants del Turisme de la Co-munitat Valenciana com la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, el pre-sident de la Diputació, Pepe Martí, el director d'Intel·ligència Turística, Mario Vi-llar, el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, o el president de la Generalitat, Ximo Puig, i la ministra de Turisme, Reyes Maroto, que han presen-tat avui la nova campanya de promoció turística de la Comunitat Valenciana
Albella també ha sigut el responsable de presentar la nova campanya de Turisme Vinaròs en FITUR 2021. Una campanya basada en els productes gastronòmics i la mar. La nova campanya consisteix en l'elaboració d'una caixa experiencial que contindrà diferents productes gastronòmics locals i comarcals (oli, xocolate, vi i conserves, entre altres). També contindrà una llista de Spotify amb música que evoque als sons de Vinaròs. Els productes tindran un codi QR que enllaçaran amb la narració de la història de cadascun d'ells.
La «Caixa Experiencial Estimar Vinaròs» s'utilitzarà per a una campanya dirigida a influencers que tinguen impacte en públic familiar.
Per a finalitzar l'assistència a FITUR, Albella ha afegit que, “l'assistència a FITUR 2021 ens ha permés presenciar l'inici d'un nou cicle en el turisme nacional que haurà d'estar basat en la sostenibilitat i el mesurament qualitatiu i no quantitatiu. Després d'un any complicat a causa de la crisi sanitària, confiem que a partir d'ara el turisme torne a adquirir el pes que ha tingut durant tots aquests anys.”